»Turizem ima številne multiplikativne učinke – od pridelovalcev lokalne hrane in lokalnih verig do trgovin, lokalov.«
»Ključno sporočilo predstavitve slovenskega turističnega gospodarstva na WTM je, da slovenski turizem kot dober gostitelj vabi turiste, naj se v Sloveniji počutijo kot doma, jo raziskujejo in doživijo na svoj avtentičen način, hkrati pa jih poziva, naj bodo kot dobri gostje in obiskovalci pri tem spoštljivi, obzirni, odgovorni do lokalnega okolja in prebivalcev.«
»Evropska prestolnica kulture nam je prinesla povečan obisk. Opažamo povečano število prenočitev čez celo leto; povprečno smo našteli okoli 20-odstotno povečanje samo v Mestni občini Nova Gorica, najmanj je bilo 14 odstotkov v aprilu, kar 43 odstotkov pa v juliju.«
»Osrednji del turistične sezone je za nami. Tudi glede tega vprašanja smo pokazali, da z dobro strategijo lahko zagotovimo varnost lokalnemu prebivalstvu in turistom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju